حجت الاسلام موسوی امام جمعه چمستان: حضرت زهرا محبوب ترین و عزیزترین است/ اگر امروز شاهد رانت و اختلاس هستیم بخاطر این است که اینها باور و اعتقادی به وحدانیت خداوند ندارند

حجت الاسلام موسوی امام جمعه چمستان: حضرت زهرا محبوب ترین و عزیزترین است/ اگر امروز شاهد رانت و اختلاس هستیم بخاطر این است که اینها باور و اعتقادی به وحدانیت خداوند ندارند.

قاصدک؛ حجت الاسلام سید محمود موسوی امام جمعه چمستان در مراسم عزاداری فاطمیه دوم که در دفتر امام جمعه چمستان برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ما بیشتر در این مراسمات روضه می خوانیم و از عظمت و جایگاه ائمه اطهار بویژه اهل بیت پیامبر می گوییم ولی وقتی صحبت از حضرت فاطمه زهرا (س) می شود برای همگان سوال است که چطور یک خانم به این عظمت و جایگاه رفیع می رسد و مصداق آن سخنان امام راحل و عظیم الاشان ماست آن عارف، فقیه، فیلسوف و مجتهد که در مورد حضرت فاطمه مرضیه می فرمایند حضرت زهرا اگر زن نبود بعد از حضرت محمد (ص) به مقام پیامبری می رسید.
امام جمعه چمستان افزود: پیغمبر اکرم روح و جان و ظاهر و باطنش، عصمت کامل است و معیارشان الهی است ایشان در موردحضرت زهرا می فرمایند فَاطِمَةُ اَحَبُّ النَّاس اِلَیَّ فَاطِمَةُ اَعَزُّ النَّاس اِلَیَّ که نشان از محبوبیت و عزیز بودن فاطمه در بین کل کائنات است.
دکتر موسوی با اشاره به وحدانیت خداوند متعال گفت: تمام کثرت هایی که در این عالم وجود دارد همه بابد به وحدانیت خداوند تبدیل شود تمام انبیا ختم به خاتم الانبیا می شود تمامی پیامبران و اهل بیت پیامشان این بود که ما بنده خدا شویم و شربک قائل نشویم.
وی در پایان تصریح کرد: تمامی مقام و منصب ها ظاهری و موقت هستند هیچ کدامشان پایداری ندارند اگر امروز شاهد رانت و اختلاس و دزدی هستیم بخاطر این است که اینها باور و اعتقادی به وحدانیت خداوند ندارند.

Check Also

پیام تبریک مهندس سعید کاظمی بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم “وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ” دهه مبارک فجر، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *