بخشدار چمستان در جمع فرهنگیان منطقه: برای حل مشکلات مدارس، در کنار شما هستیم/ جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات، به کمک جامعه فرهنگیان نیازمندیم

جلسه مدیران مدارس منطقه چمستان با حضور مهندس داداشپور بخشدار چمستان، حسین گلرد رییس اداره آموزش و پرورش چمستان، کارشناس بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت و مدیران مدارس مقاطع مختلف در کانون فرهنگی و تربیتی شهید محمودتوکلی چمستان برگزار شد.

 

قاصدک؛ بخشدار چمستان در این جلسه ضمن گرامیداشت روز دانشجو و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: دستگاه تعلیم و تربیت نهادی ارزشمند و مقدس است از این رو بر همه ما وظیفه است به این مجموعه کمک کنیم، بار سنگین مسئولیت ها در مدارس بر دوش شما مدیران عزیز است ما نیز قطعا در کنار شما هستیم و به همه دهیاران بخش ابلاغ کردیم به مدارس نگاه ویژه داشته باشند و در راستای حل مشکلات مدرسه، بصورت فعال کمک کنند.

قنبرعلی داداشپور در ادامه افزود: با مشکلات حوزه تعلیم و تربیت آشنا هستیم، اوضاع روحی دانش آموزان چیزی است که ما با آن درگیر هستیم. آسیب های اجتماعی و خانوادگی و اقتصادی بر روحیه دانش آموزان اثرگذار است و شما مدیران و دبیران محترم، پناهگاه دانش آموزان هستید. شما فرهنگیان می توانید با همت مضاعف نسلی را تحویل جامعه دهید که این ناهنجاری ها را کاهش دهند.

نماینده عالی دولت در بخش چمستان با اشاره به انتخابات 11 اسفند دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان تصریح کرد: رویداد بسیار مهمی به نام انتخابات را پیش رو داریم برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم صورت گرفته تا همکاری و کمک شما فرهنگیان عزیز، انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم.

بخشدار چمستان خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه و فصل الخطاب در بسیار از بزنگاه هاست ایشان در خصوص انتخابات، همه افراد با گرایشات مختلف را به حضور پرشور دعوت کردند از همین جا از شما مدیران هم انتظار داریم در این چند ماه مانده به انتخابات از طرق دانش آموز و اولیا، اقشار مختلف مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید تا انشالله انتخابات خوب و پرشور داشته باشیم تا مجلسی شایسته تشکیل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *